Будь-який підприємець знає, що ввести на ринок новий продукт складно, але не менших витрат може зажадати створення позитивної репутації, яка виділить саме цю компанію серед інших. Іноді з-за репутації самої компанії покупці спочатку налаштовані скептично, а товар не користується бажаним попитом. Навіть незначні помилки можуть надовго залишитись в пам'яті покупців, і тоді громадська думка доведеться міняти. А чи легко змінити думку оточуючих? Безумовно, важко, але голос однієї людини може зіграти велику роль, головне щоб він звучав переконливо і ясно. Вихід є, навіть якщо компанію в усьому світі називають Імперією зла.

Довгий час громадська думка про компанії Microsoft було негативним. Її продукти використовувалися у всьому світі, але при цьому будь-яка помилка розробників миттєво викликала несхвальні відгуки користувачів. Природно, ніхто не досконалий, але незадоволених ставало все більше, а компанія поступово перетворювалася в бездушного монстра з кам'яним обличчям. Корпорація змітала конкурентів, вела судові позови і мучила користувачів нескінченними помилками в системі безпеки. Негативно про Microsoft відгукувалися всі кому не лінь, а співробітники компанії дивувалися, чому погане ставлення до корпорації люди
переносять і на них.

В останні роки корпорація доклала чимало сил для зміни громадської думки, і чималу роль зіграв блогінг як новий засіб спілкування співробітників компанії зі споживачами. Першим блогером Microsoft став Джошуа Елієн в 2000 році, коли нападки на компанію і негатив досягли свого апогею. Його блог Better Living Through Software давав споживачам можливість поспілкуватися з звичайним працівником компанії, і така відкритість була сприйнята позитивно. До кінця 2005 року в Microsoft було вже більше 15000 блогерів. Зараз кожне відділення корпорації має цілу мережу блогів у багатьох країнах, у тому числі і в Росії. Компанія поступово втрачає імідж безликого істоти, і особи компанії забезпечують зв'язок між людьми, роблять їх причетними і говорять про ту користь, що кожен може привнести в розвиток корпорації.

Кілька похитнувши громадську думку в кращу сторону за допомогою блогів, корпорація Microsoft стала заохочувати подібні ініціативи працівників. Так, у 2005 році був створений відеоблог Channel 9, став офіційним блогом корпорації. Назва блогу дав відкритий аудіоканал компанії United Airlines, який дозволяв пасажирам авіаліній слухати переговори команди протягом усього польоту. Люди, які дізнавалися про те, що відбувається на борту і стежили за життям команди, відчували себе більш впевнено і стали більше довіряти компанії. Схожого результату бажали домогтися працівники Microsoft і в блозі стали розміщувати відео про працівників, нових проектах, інтерв'ю та новини зняті у форматі «домашнього відео». Там же був організований форум, а технологія Вікі, дала можливість розробникам попрацювати над створенням програм спільно з людьми, які не працюють у компанії. Через деякий час розмова на Channel 9 переключився на теми вже безпосередньо не пов'язані тільки з корпорацією Microsoft. Всього за два роки Channel 9 привернув 36 тисяч розробників, які стали її офіційними членами, а в 2006 відеоблог залучав 4,5 млн. відвідувачів в місяць.